טיפולים מתקדמים להסרת שיער: השיטה החדשנית ללא כאב

למידע והתייעצות

להתייעצות עם אפרת
השאירו פרטים או חייגו
077-9976442

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > טיפוח ויופי

    בהסרת שיער בלייזר המטרה היא להפחית שיער לאורך זמן. הטיפול מתאים לכל חלקי הגוף, לנשים או גברים ואף לבני נוער הסובלים משיעור יתר, או לאלה שרוצים גוף חלק  בלי צורך בגילוח או שימוש בשעווה. היום כבר לא מדברים על הסרת שיער לצמיתות, אך כן ניתן להבטיח מעל ל- 80% הפחתת שיער לאורך זמן

    צפו באפרת קאיקוב מסבירה על כך בתכנית סודות היופי

    הסרת שיער בלייזר מתבססת על יצירת חימום בזקיק השערה. החימום גורם להתנתקות של הזקיק מנים הדם שמזין אותו, וללא הזנה השערה מתה. החום נוצר משימוש בפיגמנט מלנין המצוי בשערה ומוביל את החום לשורשה.

    הסרת שיער בטכנולוגית SHR

    שיטה זו עובדת בצורה תנועתית באמצעות פולסים מרובים בעצמה נמוכה, כך שאין פספוסים וההרגשה היא של מסאז' נעים ואינה מלווה בכאב כלל.

    בניגוד לשיטות הקודמות שהתבססו על פולס אחד בודד ועצמתי, השיטה החדשה אינה מלווה בכאב וללא כוויות, ונעשית בצורה של חימום בתנועה, באופן הדרגתי, לאורך זמן ובפולסים מרובים.

    מדובר על טכנולוגיית לייזר המשלבת 3 אורכי גל שונים, באמצעות מכשיר ה- SOPRANO ICE PLATINUM הנותן מענה להסרת שיער מקיפה, מהירה, בטוחה והמתקדמת ביותר הקיימת היום.

    יתרונות השיטה:

    • מתאים לכל גווני העור. גם לעור שזוף וכהה
    • לכל סוגי השיער–עבה ופלומתי
    • ניתן לבצע את הטיפולים בקיץ
    • המכשיר היחיד שמותאם גם לילדים ולנוער שיער

    טיפול ב- SOPRANO ICE PLATINUM מצמצם את מספר הטיפולים ומאריך את הטווח בין טיפול לטיפול.

    (ישנם אזורים שהמרווח בין הטיפולים הוא חודשיים ואף שלושה חודשים).

    כבר לאחר טיפול אחד ניתן לראות שינוי וככל שמתקדמים עם הטיפולים, השיער נהיה עדין, דק וצומח בצורה פחות צפופה ובהירה יותר.

    מה צריך לדעת לפני תחילת הטיפול?

    בפגישת הייעוץ מתאימים לכל מטופל תכנית טיפול אישית, מעניקים הסבר על המכשיר, מתבצעת בדיקת התאמה, אבחון של סוג השיער וכמובן תיאום ציפיות עם המטופל.

    לפני תחילת הטיפול יש צורך לגלח את השיער כ- 12-24 שעות לפני.

    כמה טיפולים יש לבצע?

    מספר הטיפולים משתנה לפי גיל, צבע וסוג השיער ופרמטרים נוספים. הממוצע עומד על בין 10-12 טיפולים.

    ככל שגיל המטופל צעיר יותר יש לבצע יותר טיפולים לאורך השנים, אך יחד עם זאת יש לזכור כי הטיפולים מעניקים איכות חיים ושקט מהשיער לטווח רחוק.

    את הטיפולים ניתן לבצע בכל חלקי הגוף. באזורים הורמונליים בדרך כלל יש צורך לבצע יותר טיפולים ולכן חשוב לערוך תיאום ציפיות עם המטופל לפני תחילת טיפול.

    הסרת שיער בלייזר באזור הפנים ללא גילוח

    באמצעות שיטה ייחודית, המותאמת לכל מטופלת באופן אישי ובמעקב צמוד לאחר תיאום ציפיות, ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר באזור הפנים ללא גילוח.

    השיטה מעניקה שקט מהשיער לטווח רחוק, דילול והפחתה משמעותית של השיער, וכן שיפור באיכות החיים ללא צורך בהתעסקות יומיומית סביב שיער הפנים.

    מה קורה לאחר הטיפול?

    לאחר הטיפול השיער צומח רגיל ושבועיים מהטיפול לערך מתחילה נשירה של שיער. האזור בו נעשה הטיפול נשאר חלק כחודש וחצי, ושוב מתחילה צמיחה חדשה ודלילה יותר. עם תחילת הצמיחה החדשה יש לחזור על הטיפול.

    בתקופה בין הטיפולים ניתן לגלח את האזור.

    לאחר שמסיימים את הטיפולים לפעמים יש צורך לבצע תחזוקה או טיפול משמר, למשל לאחר לידה /הריון ישנם שינויים הורמונליים בגוף ואז עולה הצורך לעשות טיפול תחזוקה/משמר.

    השיער לא חוזר להיות כפי שהיה קודם וטיפול משמר הוא לרוב אחת לחצי שנה- שנה ומעלה.


    אפרת קאיקוב
    אסתטיקה
    אפרת קאיקוב מנהלת מכון מכון יופי והסרת שיער בלייזר בבני ברק. בעלת ניסיון של כ- 6 שנים בתחום הסרת שיער. המכון מצויד במכשירים וחומרים איכותיים, חדשניים ומתקדמים להסרת שיער, כולל מכשיר הלייזר החדשני שזכה במוצר השנה...

    להתייעצות עם אפרת
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9976442

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות