פרופ' שלמה משיח
Verified

פרופ' שלמה משיח

יילוד וגינקולוגיה

הברזל 9, תל אביב יפו 077-7299885
077-7299885 My Website
29 גולשים דירגו
4.9

פרופ' שלמה משיח הינו מומחה ליילוד וגיניקולוגיה, בעל מרפאה פרטית בתל אביב.

פרופ' משיח הוא מבכירי רופאי הנשים בישראל ושימש כמורה של רבים מהגינקולוגים הבכירים בארץ.

שימש מעל כ- 20 שנה כמנהל האגף למיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

נחשב ל"אבי הפריות המבחנה" בישראל, ייסד את היחידה הראשונה בארץ להפריה חוץ גופית (במרכז הרפואי "שיבא" – תל השומר) ועמד בראשה בשנים בראשונות לתפקודה, ביחידה זו הושג לראשונה, בשנת 1982, "הריון המבחנה הראשון בישראל" (החמישי בעולם כולו). בהמשך השיגה היחידה הישגים מהותיים ופורצי דרך, בין היתר, בתחומים של הריונות ראשונים מעוברים קפואים ומתרומת ביציות.

החל כחלוץ בטיפולים בתרופות פורצות דרך כגון ה"פרגונל". ייסד, יחד עם פרופ' דור ודר' לברן, את היחידה להפריה חוץ גופית בבית החולים "אסותא". שמש כמנהל היחידה עת גדלה להיות היחידה הגדולה והמתקדמת בארץ ובין בגדולות בעולם.

היה חלוץ בפתוח ויישום של שיטות טיפול מהפכניות במיילדות וגינקולוגיה כגון: הטיפול בתרופות פורצות דרך כגון הפרגונל; יישום טכניקות מעקב בהריונות בסיכון גבוה, מעקב אחרי העובר באמצעות מוניטור וכן באמצעות דגימת דם מקרקפת העובר; אבחון וטיפול בסוכרת הריונית ורעלות ההריון; בתחום הכירורגיה הגינקולוגית המתקדמת ובפרט באמצעות האנדוסקופיה (לפרוסקופיה והיסטרוסקופיה) ועוד.

עיקר גאוותו על עשרות אלפי ילדים שנולדו אודות לטיפולו בזוגות עקרים במשך למעלה מ- 35 שנה, ועל הישגיו במקרים שהוגדרו כ-"אבודים".

פרסם יותר מ-500 מאמרים במיטב העיתונים היוקרתיים במיילדות וגינקולוגיה. זכה עם צוותו במספר רב של פרסים בינלאומיים יוקרתיים. השתתף בעשרות רבות של כנסים בינלאומיים חשובים כיושב ראש וכמרצה מוזמן.

בזכות הישגיו הרפואיים והמחקרים, נבחר ושרת, במשך שנים רבות, כנשיא האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה וקדם את המקצוע בהיבטים רבים. כמו כן, שרת שלוש שנים כנשיא האגודה הישראלית לחקר הפוריות.

פרופ' משיח היה ממייסדי ומוותיקי המורים למיילדות וגינקולוגיה בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב. שימש ברוב הוועדות החשובות של הפקולטה כגון: וועדת הוראה וועדת מינויים.

היה ראש החוג למיילדות וגינקולוגיה במשך שתי קדנציות. מונה לפרופסור מן המניין חבר תל-אביב והיה מופקד הקתדרה לחקר מומים מולדים. הוגש כמועמד לפרס ישראל ברפואה.

תחומי טיפול:

פריון, ניתוחים גניקולוגיים, הריון, אולטרסאונד וגיל המעבר


איזור:

תל-אביב והמרכז

קופות חולים:

כללית

חברות ביטוח:

פרטי

4.9/5 29 גולשים דירגו

מעוניינים לדרג את פרופ' שלמה משיח במדיקו? על מנת לייצר דירוג אמין ואיכותי של גולשים אשר שהו במרפאת פרופ' שלמה משיח רק מי שביקר במרפאה יוכל לבקש קישור ממזכירות המרפאה למילוי חוות דעת והפרטים יתפרסמו באתר הבריאות מדיקו רק לאחר אישור ובכפוף לאימות הפרטים ותקנון האתר.

הקפאת ביציות: המילון הרפואי
הקפאת ביציות: המילון הרפואי
תרומת ביצית: המילון הרפואי
תרומת ביצית: המילון הרפואי
למידע והתייעצות