ד”ר אלאן חזן
Verified

ד”ר אלאן חזן

אף אוזן גרון

בלוך 7, תל אביב יפו 077-9971029
077-9971029 My Website
1 גולשים דירגו
5.0

ד"ר אלאן חזן סיים את לימודי רפואה והתמחות באף אוזן גרון בפריס. בשנת 1998 עלה ארצה ומאז משמש בתפקיד רופא בכיר במחלקת א.א.ג- ניתוחי ראש וצוואר במרכז הרפואי רבין. לד"ר חזן ניסיון של מעל 30 שנים בניתוחים פלסטיים של האף והאוזניים.

ד"ר חזן מבצע ניתוחים פלסטיים לאף הן בשיטה הפתוחה והן בשיטה הסגורה בהתאם לצרכי המטופל ועל מנת להגיע לתוצאה הטובה והטבעית ביותר. כיון שד"ר חזן הוא מומחה לא.א.ג הוא שם דגש בניתוחים אלה גם על התוצאה אסתטית הטובה ביותר וגם על התוצאה תפקודית של האף, כך שלא תיווצרנה בעיות בנשימה האפית לאחר הניתוח. מעטים הם רופאים בארץ עם יכולת זו.

לד"ר חזן גם ניסיון רב בניתוחים פלסטיים תפקודיים לאף למטרה של תיקון חסימה אפית על רקע סטיית מחיצה קדמית קשה, בעיה בסחוסי ושתומי האף. בנוסף לד"ר חזן ניסיון רב בניתוחים פלסטיים חוזרים של האף במקרים של אי הצלחה של ניתוחים קודמים תוך שימוש בשתלי סחוס מהאוזניים או מצלע במידת הצורך.

לאחרונה ד"ר חזן משתמש בטכנולוגיות חדישות בניתוחים אלה כגון אולטרסאונד (piezotome) לתיקון בליטות גרמיות (עצם) של השלד האפי וכן בשיטת ה- preservation rhinoplasty הנעזרת באנדוסקופ (סיב אופטי) על מנת להגיע לתוצאה הטובה והטבעית ביותר.

בנוסף לד"ר חזן ניסיון בשחזור האף במקרים של אחרי כריתה של גידולים המערבים את האף החיצוני או אחרי טראומה.

ד"ר חזן מחויב לתוצאה הטובה ביותר ומלווה אישית את מנותחיו בכל השלבים לפני, תוך כדי ואחרי הניתוח.

תחומי טיפול:

ניתוחי אף אסתטיים, הצמדת אוזניים,
ניתוח סינוסים אנדוסקופיים וניתוח שק הדמעות


איזור:

תל-אביב והמרכז

קופות חולים:

כללית

חברות ביטוח:

פרטי

5.0/5 1 גולשים דירגו

מעוניינים לדרג את ד”ר אלאן חזן במדיקו? על מנת לייצר דירוג אמין ואיכותי של גולשים אשר שהו במרפאת ד”ר אלאן חזן רק מי שביקר במרפאה יוכל לבקש קישור ממזכירות המרפאה למילוי חוות דעת והפרטים יתפרסמו באתר הבריאות מדיקו רק לאחר אישור ובכפוף לאימות הפרטים ותקנון האתר.

ניתוחי אף רינופלסטים: בקו הבריאות
ניתוחי אף רינופלסטים: בקו הבריאות
למידע והתייעצות