פרופ' זיאד דבור
Verified

פרופ' זיאד דבור

רוקחות קלינית

ד"ר דבור, בית ג'ן
077-9967349 My Website
2 גולשים דירגו
5.0

מעבדות ד"ר דבור, הוקמו על ידי פרופ' זיאד דבור מתוך רצון לתת מענה טיפולי לאטופיק דרמטיטיס של בת המשפחה.

פרופ' דבור רוקח במקצועו בוגר האוניברסיטה העברית, בעל תואר שני ושלישי מהטכניון, בעברו הרוקח הראשי של צה"ל, מודע לתופעות לוואי של הטיפולים הכימיים, לכן חיפש מענה טבעי.

לשם כך ראיין קרוב ל-100 נשים וגברים אשר עסקו בריפוי בצמחים על פי המסורת הגלילית ולמד מהם על רזי הטיפולים המסורתיים בצמחי מרפא ופיתח את המוצר הראשון, קרם טיפולי לעור בעייתי, אשר עזר מאד לבת המשפחה וחסך ממנה את הטיפולים הכימיים.

בעזרת המחקר והפיתוח המתקדם לשילוב המסורת הדרוזית והגלילית עם הידע הרוקחי של דבור, מיוצרים במעבדות ד"ר דבור עשרות מוצרים טבעיים, לטיפול וטיפוח העור, השיער ולבעיות עור שונות.

במעבדות פותחו ומיוצרים ליינים שונים של אנטי אייג'ינג, נגד קמטים, נגד כתמים, סרומים שונים, מוצרים לטיפול בשיער, מוצרי גוף כל זה בנוסף לליין טיפולי לבעיות עור מיוחדות ולתסמינים של מחלות שונות כמו פסוריאזיס, אקזמה, אקנה, קמטים, כתמים, טיפול בכף רגל ומוצרי שיער לחיזוק, נגד קשקשים, לטיפול בשיער פגום, שיקום השיער וקו מוצרים לטיפול בעור יבש, סדוק ומגורה.

חלק ממוצרי החברה רשומים ומאושרים על ידי FDA הסיני, בגרמניה, רוסיה, פולין ועוד מדינות.

לכל אלה חבר החזון החברתי של העצמת נשים ובמעבדות מועסקות רק נשים אשר לא יכלו להשתלב בעבודה רחוק מהבית.

פרופסור דבור נבחר ע"י פסגת עמיתים גלובלית global summits institute בתור אחד מהמאה טופ-דוקטורים לשנת 2022.

תחומי טיפול:

פיתוח, ייצור ושיווק קוסמטיקה טבעונית מהגליל ותכשירים רפואיים


תחומי ענין:
פסוריאזיס, אקזמה, אטופיק דרמטיטיס, אקנה, יובש עורי, אדמומיות, גירוי, גרד, נשירת שיער, קשקשים, שיקום שיער, חיזוק שיער, אנטי אייג'ינג, נגד קמטים, נגד כתמים, עיגולים שחורים מתחת לעיניים, כף רגל וגוף, עיסוי גב ופרקים.


נסיון תעסוקתי:

מעבדות ד"ר דבור הוקמו ב-2010, לחברה עשרות מוצרים טבעוניים תוצרת כחול לבן, רשומים במשרד הבריאות הישראלי ובמדינות שונות מסביב לעולם. המותג ד"ר דבור אומץ על ידי חברת טבע פרמצבטיקה והמוצרים משווקים בבתי מרקחת, באתר האינטרנט של החברה, באמזון ארה"ב ובמרכז המבקרים בכפר בית ג'ן.

הבעלים, מרצה בכיר לכימיה אורגנית, פרמקולוגיה וביוכימיה קלינית, בעברו רוקח ראשי של צה"ל, חבר ועדת סל התרופות, זוכה פרס ראש אט"ל לפיתוח סל התרופות הצה"לי, אות יקיר עולם מליאו בק ומיזם חברתי להעצמת נשים.


לימודים והשתלמויות:

בוגר לימודי רוקחות, האוניברסיטה העברית.

תואר שני ושלישי במדעי הרפואה, הטכניון.

רוקחות קלינית, אוניברסיטה תל אביב.

תהליכי מחלה, האוניברסיטה העברית.

ייעוץ תרופתי וניהול הטיפול התרופתי Medication Therapy Management.

פיתוח פרומולציות.


איזור:

חיפה והצפון

5.0/5 2 גולשים דירגו
מקצועיות וידע:
5
הקדשת זמן למטופל:
5
אדיבות הצוות:
5

מעוניינים לדרג את פרופ' זיאד דבור במדיקו? על מנת לייצר דירוג אמין ואיכותי של גולשים אשר שהו במרפאת פרופ' זיאד דבור רק מי שביקר במרפאה יוכל לבקש קישור ממזכירות המרפאה למילוי חוות דעת והפרטים יתפרסמו באתר הבריאות מדיקו רק לאחר אישור ובכפוף לאימות הפרטים ותקנון האתר.


תוציאו לכם מהראש: הטיפול הטבעי נגד קשקשים- סטטוסקופ
תוציאו לכם מהראש: הטיפול הטבעי נגד קשקשים- סטטוסקופ
אנטי אייג'ינג: קרם טבעי להבהרה וטיפול בכתמים בעור
אנטי אייג'ינג: קרם טבעי להבהרה וטיפול בכתמים בעור