מתיחת פנים ללא ניתוח: ליהנות מתוצאות מיידיות

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר רודניצקי
השאירו פרטים או חייגו
077-996-6078

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    בשנים האחרונות נכנסו לישראל שיטות וטכניקות חדשות להצערה ומיצוק עור הפנים ללא ניתוח. שילוב של הרמת פנים בחוטים המעודדים ייצור אלסטין וקולגן בעור הפנים והזרקת חומרי מילוי ובוטוקס לעיצוב נפח הפנים. הבשורה המרעננת: הטיפולים מחזיקים בממוצע בין שנה וחצי לארבע שנים | מדריך 

    צפו בד"ר רודניצקי מסביר על כך בראיון עם פרופ' קרסו בתכנית המילון הרפואי


    החל מאיזה גיל ניתן לשקול טיפול לשיפור עור הפנים?

    טיפול לשיפור עור הפנים הוא טיפול, שהצורך בו וההיקף שלו נקבעים בהתאם לאבחון מצב הפנים של המטופל. ישנם אנשים המתחילים טיפול לשיפור עור הפנים כבר החל מגיל 30, וזאת בגין תפישות סובייקטיביות שלהם על מצבו של עור פניהם.

    איך מתחיל הטיפול האסתטי בעור הפנים ? 

    בפגישת ייעוץ אנו מבצעים אבחון מדויק של מצב עור הפנים, ובהתאם לאבחון זה נקבע גם הליך הטיפול, כשבמקרה של מטופלים צעירים, הנטייה היא להתמקד בטיפול שמרני ושטחי במטרה לשמר אלסטין וקולגן לשיפור המראה, מבלי להיכנס לטיפולי עומק מורכבים.

    בגילאים צעירים, יתמקד הטיפול באפשרויות כמו חוטים הנספגים בטכנולוגיות מתקדמות, ובאופן שמעודד יצירת אלסטין וקולגן, או הוספת חומרי מילוי כדוגמת חומצות היאלרוניות ובוטוקס לקמטים במצח, בין הגבות ובאזורים נוספים בפנים.

    צילום: 123RF

    מה מטריד אנשים בגיל מבוגר יותר סביב עור פניהם?

    בגילאים מבוגרים, אנשים מעוניינים בקבלת טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח, בדרך כלל לאור בעיות קשות ומורכבות יותר מאלו המאפיינות מטופלים צעירים.

    באופן טבעי, ככל שהאדם מבוגר יותר, מצב עור הפנים שלו יהיה קשה יותר, לאור הידלדלות מאגרי הקולגן והאלסטין בגוף, ולאור הגרביטציה (כוח הכבידה ) שעושה את פעולתה ומגבירה את הזדקנות עור הפנים ומביאה גם לצניחה של רקמות הפנים.

    בגילאים אלה מופיעות תופעות חדשות, שאינן אופייניות לגילאים צעירים, ובהן שטחים הסובלים ממחסור בנפח שומן ועיוות של הטונוס, שבא לידי ביטוי על ידי קמטוטים קטנים בעור הפנים.

    במקרים אלה ניתן לבצע מתיחת פנים וצוואר על ידי חוטים נספגים בטכנולוגיות מתקדמות, המעודדים ייצור אלסטין וקולגן, וכן יישום חומרי נפח למילוי שטחים הסובלים ממחסור, ולהרמת הפנים בכלל. התוצאה הכוללת של טיפולים אלה היא משמעותית, ויכולה "להחזיר" את המטופל שנים רבות אחורה.

    שקעים מתחת לעיניים

    ד"ר עודד רודניצקי: "בטיפולים החדשניים ניתן גם לטפל בשקעים ובעיגולים השחורים הנוצרים מתחת לעיניים, מדובר בבעיה מאוד שכיחה באוכלוסייה ובאמצעות הטיפולים החדשים ניתן לטשטש את הסימנים ולמלא את השקעים מתחת לעיניים." 

    למדריך "הרמה או מתיחת פנים על ידי חוטים" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים וחומרי מילוי

    חוטי סילואט סופט : Silhouette Soft להצערת עור הפנים 

    חוטים עם קונוסים תלת מימדים המוחדרים לשומן התת עורי שם הם מעודדים ייצור קולגן ועושם הרמה של העור.

    • אופן הביצוע  : החוט מוזרק על ידי שימוש במחט.
    • אזורי הטיפול-: להרמת גבות, לחיים , קו לסת  ,צוואר.
    • מספר טיפולים : בדרך כלל יש צורך בתחזוקה אחת לחצי שנה-שנה בהתאם למצב הראשוני של הנפילה וכמות החוטים בהם משתמשים.Silhouette Soft סילואט סופט

    חוטי אפטוס : Aptos

    חוטים עם זיזים חזקים המוחדרים לשומן התת עורי שם הם מעודדים ייצור קולגן ועושים אפקט הרמה של העור

    • אופן הביצוע : החוט מוזרק על ידי שימוש במחט
    • אזורי הטיפול-: להרמת גבות, לחיים , קו לסת  ,צוואר
    • מספר טיפולים: בדרך כלל יש צורך בתחזוקה אחת לחצי שנה-שנה בהתאם למצב הראשוני של הנפילה וכמות החוטים בהם משתמשים

    חוטי FINE LIFT : 

    טיפול בשיטת Fine Lifting מיועד למיצוק עור מדולדל בפנים.

    הטיפול מתאים לעיצוב והחלקת אזור הצוואר, הסנטר, הלסת, הלחיים והגבות. השיטה פועלת גם לשיפור הקמטוטים מעל השפה, מסביב לעיניים, קמטי הבעה ועוד.

    פנים דוגמנית

    מה היתרונות של הטיפול בחוטי FINE LIFT להצערת עור הפנים?

    1. הטיפול תורם למראה עור חלק יותר ומביא לתוצאות מידיות הנשמרות לאורך זמן ובכך מסייע הטיפול בהאטת קצב הזדקנות העור.
    2. תוצאות ארוכות טווח המורגשות למשך כשנה וחצי עד שנתיים.

    מתי ניתן לראות את תוצאות הטיפול?

    מתיחת פנים וצוואר על ידי חוטים נספגים בטכנולוגיות מתקדמות היא פעולה שהתוצאה שלה היא מידית, וכבר בתום הטיפול ניתן לראות שינוי משמעותי בעור הפנים, שהופך להיות חלק ומוצק יותר.

    לפני אחרי טיפול פנים אסתטי

    ד"ר עודד רודניצקי : "האיזורים עליהם אנחנו עובדים בטיפול הם : עיצוב הלחיים, קו הלסת, צוואר, צדי הפה, סנטר, השקעים מתחת לעיניים, מצח , רכות ועוד".

    האם לטיפול ישנן תופעות לוואי?

    לטיפול מתיחת פנים, המבוסס על חוטים וחומרי מילוי ללא ניתוח, אין תופעות לוואי מיוחדות, אם כי תיתכנה תופעות לוואי גנריות, שיכולות להופיע בכל סוגי הטיפולים האסתטיים, לרבות מעט אודם, מעט נפיחות ואפילו שטף דם קטן.

    יחד עם זאת, המדובר כאמור בתופעות לוואי מינוריות, וכבר בתום הטיפול יכול המטופל לחזור לשגרה ללא תופעות לוואי מיוחדות.

    לכמה זמן מחזיק טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח?

    טיפול מתיחת פנים באמצעות חוטים נספגים בטכנולוגיות מתקדמות,חומרי מילוי ובוטוליניום טוקסין, הוא טיפול שתוצאותיו נשמרות למשך שנה וחצי עד ארבע שנים, בעיקר כתלות בחומרים המוזרקים ובאזור ההזרקה.

    אחרי מתיחת צוואר

    ככלל, באזורים פחות תנועתיים כמו האזור שמתחת לעיניים, מחזיק הטיפול לאורך זמן רב יותר, בעוד שבאזורים בהן קיימת תנועתיות רבה, מחזיק הטיפול למשך הקצה התחתון של הטווח, קרי כשנה וחצי.

    באלו חומרי מילוי נוהגים להשתמש על מנת למלא נפחים בפנים ? 

    אנו נוהגים להשתמש בחומרי מילוי אשר קיבלו אישור FDA או CE ואשר קיבלו את אישור משרד הבריאות הישראלי, החומרים המוכרים הם : ג'ובידרם, רסטילן , בלוטרו , טאוסיאל ועוד.

    טאוסיאל חומר מילוי אריזה

    ד"ר עודד רודניצקי :"חשוב לוודא כי החומרים המוזרקים על ידי הרופא קיבלו את אישור משרד הבריאות הישראלי, החומרים המוכרים הם : ג'ובדרם, רסטילן , בלוטרו , טאוסיאל, סטילאז' וכמובן חוטי אפטוס , מירקו ומוצרים נוספים".

    כמובן כי לעתים אנו משלבים עם חומרי המילוי אשר מבוססים ברובם על חומצה הילארונית גם בוטוליניום טוקסין (בוטוקס או דיספורט) וזה בעיקר לטיפול באזורי המצח,בין הגבות ואזורים נוספים.

    למדריך “הזרקת חומצה היאלורונית” הכולל שאלות-תשובות ומחירים

    חומצה הילארונית בוטוקס

    • אופן הביצוע : החומר מוזרק לאזור בו יש חסר בנפח /שקעים או ישירות לתוך הקמטים (ניתן גם לעצב שפתיים באמצעות חומצה הילארונית)
    • אזורי הטיפול כל הפנים
    • מספר טיפולים : מומלץ לחזור לפי הצורך כל שנה שנה וחצי


    ד"ר עודד רודניצקי
    רפואה אסתטית
    ד"ר רודניצקי הינו בעל מרפאה פרטית משנת 1987 בבית הרופאים בתחום הרפואה האסתטית והדרמטולוגיה הקוסמטית המוביל בהצערה ושיפור מראה הפנים והגוף. במשך השנים עבר השתלמויות רבות בארץ ובעולם בתחום האסתטיקה הרפואית וכיום ד"ר רודניצקי מיישם את...

    להתייעצות עם ד"ר רודניצקי
    השאירו פרטים או חייגו
    077-996-6078

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות