לשבור את קשר השתיקה כי לאימפוטנציה יש פתרון

למידע והתייעצות


למידע נוסף השאירו פרטים


    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אורולוגיה

    קשה לדבר על אימפוטנציה, זוהי מילה קשה, וזה מביך. גברים מרגישים נבוכים מהאישה. נבוכים מהרופא. נבוכים מהרוקח. הם רואים את המבט המרחם של בת הזוג. הם יודעים שגם היא רוצה. אבל משהו לא עובד.
    וכן, לך תגיד עכשיו בקול: "יש לי בעיה בתפקוד המיני". איך אפשר לומר את זה?

    זה המדד לגבריות. להגיד את זה פוגע באגו. כשזה נפגע, נפגעת גם הגבריות, ונפגעים תחושת הערך והביטחון העצמי. ומחשש שאולי זה יקרה שוב, גם בפעם הבאה, זה באמת קורה. זה מעגל, אבל אפשר לצאת ממנו. כי באין אונות אפשר לטפל. יש טיפולים יעילים. אפשר לפתור את הבעיה. אפשר לחזור ליהנות מחיי המין. ואפילו אפשר לחזור ליהנות מספונטניות בחיי המין.

    שוב המבט המרחם של האישה. שוב הבושה. אתה כבר יודע שרק מהחרדה, שוב תהיה משותק

    במאמר זה נדון על:

    סיבות | דיבור על הבעיה | פריצת דרך טיפולית | לחזור להנות שוב

    כפי הנראה, אין אונות היא אחת התופעות המושתקות ביותר. אבל מדובר בתופעה שכ-50% מהגברים מעל גיל 40 סובלים ממנה, והיא הופכת שכיחה יותר ויותר עם הגיל. ועדיין, למרות שגברים רבים סובלים מהתופעה, והם ובנות הזוג שלהם נפגעים ממנה, זהו טאבו, ולא מדברים על כך.

    גברים רבים אינם מעזים לדבר על הקשיים שלהם בתפקוד המיני. הם חוששים שאם ידברו על כך, יודו שיש להם קושי, הם ייתפסו כגבריים פחות. לכן הם גם אינם פונים לטיפול. להודות בקושי משמעו להודות שאתה "לא גבר". האגו הגברי נפגע. לראות את המבט המרחם של האישה. ולדעת שבפעם הבאה רק מהחרדה שאולי שוב זה לא יצליח, זה באמת לא יצליח. חרדת הביצוע תגרור קושי בביצוע. המעגל הזה. אפשר לצאת ממנו. אבל צריך לדבר על זה ולהודות בזה ולטפל.

    זה פשוט: שיחות גברים, בצבא, במזרח, בדרום אמריקה, במילואים. הרבה פעמים זה על כיבושים. כיבוש נשים וכיבוש יעדים. מי יעז לומר בקול שהוא לא מצליח? זו מהות הגבריות. לומר בקול שאתה לא מצליח לכבוש, זה להודות בקול בכישלון. זה לא להיות גבר. אבל בשביל להרגיש גבר, צריך לטפל. אחרת כלום לא יקרה.

    ואם הביטחון העצמי של הגבר, האגו שלו, ההערכה העצמית, מגיעים מיכולת התפקוד המיני שלו, בשביל להשיג את כולם בחזרה צריך לטפל. בשביל להיות מסוגל לקום בבוקר ולהסתכל במראה ולהיות שלם עם עצמך, לא מספיק רק לדעת שצריך לטפל, צריך גם רצון אמיתי וכן לטפל. בשביל שבת הזוג תפסיק להסתכל עליך במבטים מרחמים. בשביל שיהיה לכם טוב ביחד. בשביל שאתה עצמך תפסיק לחשוש מהפעם הבאה איתה. אתה כל כך רוצה לספק אותה. רק בגלל זה, בגללה, בשבילה, תטפל. לא תצליח להשתחרר לבד מהמעגל שאתה תקוע בו. כדי להיחלץ ממנו צריך עזרה. ואם לא תדבר ולא תטפל, הקשיים לא ייפתרו. הם כנראה יתעצמו.

    וצריך לזכור שתפקוד מיני תקין חיוני גם לגבר וגם לאישה. הוא חיוני לתקינות מערכת היחסים. היא רוצה בזה בדיוק כמוך. אם אתה לא מצליח להגיע לזקפה, אתה נבוך, אתה חש בושה. ואתה רואה את המבטים שלה, ולא מסוגל להתמודד איתם. הקשר ביניכם גם עלול להיפגע מזה. לכן חשוב לטפל בבעיה ולא להשתיק אותה. בטח ובטח כאשר אפשר לטפל בבעיה.

    לומר בקול שאתה לא מצליח לכבוש, זה להודות בקול בכישלון. זה לא להיות גבר. אבל בשביל להרגיש גבר, צריך לטפל

    הסיבות לאין אונות

    להפרעה בזקפה סיבות שונות. אין אונות יכולה לנבוע גם מסיבות פיזיולוגיות וגם מסיבות נפשיות. מחלות רקע, הפוגעות בהולכה העצבית או בזרימת הדם, הן אחת הסיבות השכיחות לאין אונות. כך גם שימוש בתרופות, באלכוהול או בסמים. וגם ניתוחים באגן וטיפולים אונקולוגיים עלולים לגרום לקשיים ולבעיות בתפקוד המיני.

    אולם למצב הנפשי יכולה להיות השפעה על התפקוד המיני גם כן. דיכאון, מתח וחרדה, עלולים להביא לבעיות בזקפה. לא כל שכן, כאשר הגבר מרגיש חרדה מהביצועים המיניים שלו עצמו. וכך מעצם החרדה, הוא עלול לחוות קושי בתפקוד המיני. חרדת ביצוע תביא לקשיים בביצוע. זאת אין אונות שנובעת מחרדת ביצוע. זה מעגל שכמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו לבד.

    אין אונות שכיחה יותר בגיל מבוגר, משום שהחל מגיל 30 ייצור הטסטוסטרון, ההורמון האחראי לסימני הגבריות, יורד. וכך גם הדחף המיני והכושר המיני. נוסף על כך, במצבים של חרדה מתגבר ייצור הקורטיזול בגוף, והפרשה מוגברת שלו מדכאת את ייצור הטסטוסטרון. ולכן חרדה בכלל, וחרדת ביצוע בפרט, מקשות על התפקוד המיני. ישנו קשר הדוק בין פסיכולוגיה לפיזיולוגיה. כדי לטפל בסימפטום, חייבים לטפל גם במקור הבעיה.

    כבר אמרנו שחוסר יכולת להגיע לזקפה פעם אחת, עלול לגרום לחרדת ביצוע בעתיד, ובכך להביא לפגיעה מתמשכת בתפקוד המיני. אבל פגיעה כזו לאורך זמן מביאה לפגיעה אנושה בגבריות, באגו, בתחושת הערך העצמי ובביטחון העצמי. אלה מביאים חרדה ודיכאון, הגוררים בעקבותיהם קשיים בתפקוד המיני. זה מעגל הרסני של כאב ופגיעה בעצמיות. קשה, ואפילו בלתי אפשרי, לצאת ממנו לבד.

    תפקוד מיני תקין חשוב לשני השותפים בקשר וחשוב לשתף את בת הזוג בקושי. היא רוצה בזה בדיוק כמוך

    אם לא תדבר, זה לא ייפתר

    אבל את המעגל הזה אפשר וצריך להפסיק. הקושי לא ייפתר מעצמו. ולהפרעות בזקפה ישנם טיפולים יעילים. טיפולים שיכולים להחזיר את החשק המיני ואת הספונטניות לחיי המין. לכן צריך לאזור אומץ ולדבר, לשתף את בת הזוג ולפנות לטיפול. תפקוד מיני תקין חשוב לשני השותפים בקשר וחשוב לשתף את בת הזוג בקושי. היא רוצה בזה בדיוק כמוך. לא רק זה, אלא שבעיות בתפקוד המיני עלולות להביא לסיום הקשר הזוגי. ואם אפשר לטפל, אז צריך לטפל.

    חיוני לטפל בבעיות בתפקוד המיני מסוג זה, גם כאשר לאישה ישנם קשיים וגם כאשר לגבר ישנם קשיים. בושה והשתקת הקושי אינן מסייעות לפתרון הבעיה, הן רק מעצימות את הקושי. שיתוף בת הזוג ופנייה לרופא או למטפל מיומן בעל ניסיון באין אונות יאפשרו לפתור את הבעיה ולהגיע לחיי מין מלאים ומספקים.

    לכן חשוב לדעת שלאין אונות ישנם טיפולים רבים. הטיפול הראשון המוצע כיום הוא כדורים, הניתנים במרשם רופא, כמו ויאגרה, סיאליס ולויטרה. השימוש בכדורים אלה נפוץ למדי, אולם יש לזכור, שכמו כל תרופה, גם לכדורים הללו עלולות להיות תופעות לוואי, וכן שהשימוש בהם אינו מתאים לכל אחד. יש לקחת בחשבון מחלות רקע ושימוש בתרופות נוספות. לא רק זאת, אלא שהשימוש בתרופות קשור ישירות למגע המיני, ואם אין גירוי, התרופה אינה משפיעה.

    ואם הכדורים אינם פותרים את הבעיה, מוצע טיפול של הזרקת תרופות ישירות לפין. המטופל הוא זה שמזריק לעצמו, לאחר שקיבל הדרכה כיצד עליו לעשות זאת. הזריקה משפיעה כמעט מיד והיא נחשבת כטיפול יעיל מאוד, אולם גברים רבים נרתעים מטיפול זה.

    חשוב לדעת שגם הכדורים וגם הזריקות מטפלים בסימפטום בלבד, ועם שניהם המין לא יכול להיות ספונטני. כאשר נוטלים כדור, צריך לזכור לקחת אותו כשעה לפני שרוצים לקיים יחסי מין בשביל שהוא ישפיע. וגם זריקה אינה יכולה להיות ספונטנית. מה שמבטל את היכולת ליהנות מחיי מין ספונטניים, ופוגע בהנאה מהיחסים.

    כל הטיפולים הללו מטפלים בסימפטום, אך אינם יורדים לשורש הבעיה. תפסיק לקחת כדורים, תפסיק להזריק, הבעיה תמשיך. לא תצליח להגיע לזקפה בלעדיהם. והמשמעות היא שלא תוכל לקיים יחסי מין בלעדיהם. כדי לטפל בשורש הבעיה, צריך טיפול פסיכולוגי. טיפול כזה מוצע לסובלים מקשיים בתפקוד המיני ובאין אונות, כאשר הם נגרמים עקב חרדה או לחץ.

    אבל טיפול פסיכולוגי יכול להיות ארוך. הטיפול בנפש לוקח זמן רב. לרדת לשורש הנפשי של הבעיה לוקח הרבה מאוד זמן. ובכלל, בלתי אפשרי להפריד בין גוף האדם לבין הנפש שלו. אי אפשר לטפל בשורש הבעיה אם מתמקדים בסימפטום בלבד. הגוף והנפש הם יחידה אחת, ולכן הטיפול צריך להתמקד גם בגוף וגם בנפש. רק כך אפשר להגיע לחיי מין ספונטניים ומהנים לאורך זמן.

    פריצת דרך בטיפול בתפקוד הגברי מאפשרת להחזיר את הספונטניות לחיי המין וליהנות מהם

    פריצת דרך בטיפול בתפקוד הגברי

    אנחנו מאמינים שאי אפשר לטפל בסימפטום בלבד, בלי לרדת לשורש הבעיה, וכן שטיפול תרופתי בעייתי לאנשים רבים. במרפאות מובילות בישראל מאמינים בטיפול הוליסטי. ושאי אפשר לטפל בגוף, בלי לטפל בנפש, ולהיפך. על בסיס זה הם מציעים טיפול חדשני, המשלב טיפול בגוף, יחד עם טיפול בנפש וטיפול ברוח.

    הטיפול בגוף נעשה באמצעות טיפול בגלי הלם. זהו טיפול בטכנולוגיה חדשה, שלא נעשה בו שימוש בתרופות, הוא אינו פולשני ואין לו תופעות לוואי. הטיפול באמצעות גלי הלם נועד לפתוח סתימות בעורקי הפין ולגרום להיווצרות כלי דם חדשים. טיפול זה מחזיר את הספונטניות לחיי המין, בניגוד לשימוש בתרופות, שבו יש קשר ישיר בין נטילת התרופה לבין קיום יחסי המין. לא צריך יותר לתכנן מתי לקיים יחסי מין. ללא תלות בכדורים, חיי המין חוזרים להיות טבעיים ומהנים. לא רק זה, אלא שהטיפול בגלי הלם יעיל לאורך זמן, והוא הוכח כיעיל בקרב כ-75% מהמטופלים שעברו אותו.

    גלי הלם מטפלים בסימפטום, בגוף, ולהם נוסף הטיפול בנפש, שנעשה באמצעות פורמולה טבעית של צמחי מרפא. הפורמולה מותאמת למטופל ולאופיו ונרקחת במיוחד עבורו. כאשר הרעיון הוא שהגוף מסוגל לרפא את עצמו, ובעיקרו של דבר הפורמולה מיועדת לתת חיזוק עדין לגוף, כדי שיוכל להתמודד עם הבעיה ולרפא את עצמו.

    לאלו נוסף טיפול ברוח באמצעות דיקור. כיום דיקור סיני הוא טיפול מקובל לבעיות רבות, ואף הוא, בדומה לפורמולה הצמחית, מסייע לגוף לרפא את עצמו, באמצעות גירוי עדין שהוא יוצר. ואולם לא רבים יודעים שהוא יכול לעזור גם במצבים של אין אונות. דיקור סיני משמש להקלה על מתח ועל חרדה, וככזה יש לו השפעה רבה על התפקוד המיני.

    הטיפול בדיקור נעשה על ידי מטפל מומחה לאין אונות, המכיר את הנקודות המדויקות לדיקור. הטיפול בדיקור מסדיר את קצב זרימת הדם, שהוא קריטי לזקפה תקינה, ומחזק את הצ'י, שהוא אנרגיית החיים ומקור הכוח הפנימי הקיים בכל אדם.

    פריצת הדרך בטיפול בתפקוד הגברי נובעת משילוב שלושת הטיפולים האלה יחד. ההסתכלות ההוליסטית הרואה את הגוף והנפש ככרוכים זה בזה, מאפשרת להגיע לשורש הבעיה, לטפל בה מהבסיס ולהגיע לחיי מין תקינים ומהנים לאורך זמן. הטיפול בגלי הלם, יחד עם הפורמולה הצמחית, מאפשר לטפל בסימפטומים ומאפשר לקיים יחסי מין ספונטניים, ללא תלות בכדורים. והטיפול בדיקור בסיני מאפשר לטפל בשורש הבעיה, בחרדה ובמתח, ובכך להיחלץ מהמעגל החרדה, המוביל לאין אונות. טיפול כזה מנתק את הקשר בין שימוש בכדורים לבין פעילות מינית. חרדת הביצוע אינה משתלטת יותר. השיתוק, שאתה כה חושש ממנו, אינו מגיע יותר, משום שהמקור לו אינו קיים יותר. אתה רגוע, אתה בטוח בעצמך ובביצועיך. והביצועים מגיעים.

    אפשר לפתור בעיות בתפקוד הגברי. אבל זה דורש נכונות להיפתח ולדבר על הבעיה, בשביל לפתור אותה

    להחזיר את ההנאה לחיי המין

    בבעיות בתפקוד המיני חשוב לטפל, את זה כבר אמרנו, אבל חשוב גם לדעת שיש דרך לטפל. ויש טיפולים שהיעילות שלהם מוכחת. הם אינם חודרניים, אינם כואבים ואין להם תופעות לוואי. הטיפול המשולב שמציעים כיום יחזיר את הספונטניות לחיי המין, יחזיר את ההנאה מיחסי המין ואת החשק המיני. יש דרך יעילה לטפל באין אונות, אבל בשביל זה צריך להודות שיש בעיה של אין אונות. להתגבר על המבוכה מעצמך, על המבוכה מבת הזוג, על המבוכה מהרופא. ולדעת שאתה לא חייב להמשיך לראות את המבטים המרחמים שלה בכל פעם. לדעת שאתה יכול לחזור ליהנות כמו פעם. שאתם יכולים ליהנות מחיי המין, שהמין יכול להיות ספונטני. שאתה לא תהיה לחוץ בכל פעם. שאתה יכול לענג אותה. וכן, להרגיש גברי, להיות בטוח בעצמך ובגבריות שלך. הדרך לזה דורשת נכונות להיפתח ולדבר על הבעיה, בשביל לפתור אותה.

    הטיפול שמציעים כיום מוכר כרפואה משולבת מתאים גם למי שעד היום לא ניסה אף טיפול בבעיות בתפקוד המיני, וגם למי שכבר ניסה טיפולים שונים. הגישה המיוחדת משלבת טיפולים ייחודיים, טבעיים ובטוחים לגוף, לרוח ולנפש כאחד. טיפולים המותאמים למטופל ולצרכיו. והיא יכולה לפתור גם לך את הבעיות בתפקוד הגברי ולהחזיר לך את הביטחון העצמי ואת ההנאה המינית.


    מערכת מדיקו
    מדיקו הינו אתר בריאות מוביל אשר נועד לתת מידע עדכני ומקיף בתחום הבריאות לציבור הגולשים הישראלי זאת במטרה להוות צומת מרכזית המסייעת לגולשי האינטרנט בישראל בחיפוש המידע הרפואי ברשת וזאת בהתאם לתנאי השימוש באתר. במסגרת פעילות האתר, מדיקו מפעילה גם את תכני המילון הרפואי בוידאו בהנחיית פרופסור רפי קרסו. התוכן המוצג באתר מדיקו מוגן בזכויות יוצרים ואין לעשות בו שימוש ללא אישור מערכת האתר. לפניה למערכת האתר ניתן לפנות בכתובת: info@medico.co.il


    למידע נוסף השאירו פרטים


      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות