ד"ר עמיר סולד
Verified

ד"ר עמיר סולד

כירורגיה כללית

הברזל 20, תל אביב יפו 077-9969996
077-9969996
20 גולשים דירגו
4.2

ד"ר עמיר סולד הינו מומחה לכירורגיה כללית, עוסק בכירורגיה לפרוסקופית- ניתוחים זעיר פולשניים וכירורגית השד.

1993-1995 שימש כרופא מומחה בבית חולים הדסה הר הצופים, במקביל קיבל  את התואר מרצה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית.

בשנת 1995- הקים ד"ר סולד את היחידה הראשונה בארץ לכירורגיה אנדוסקופיית, במסגרת החטיבה הכירורגית בבית חולים איכילוב.

בשנת 1999- הוא מייסד את החברה הישראלית לכירורגיה אנדוסקופיית ומתמנה בה ליו"ר החברה.

הוא מתמנה לחבר בוועדה לחינוך וכנסים של האיגוד האירופי וכחבר בוועד המנהל. היום ד"ר סולד הוא חבר בוועדה לטכנולוגיות של האיגוד האירופי לכירורגיה אנדוסקופית.

בשנת 2001- מקים המרכז הראשון מסוגו בארץ להדרכה בכירורגיה אנדוסקופיית בבית החולים איכילוב, המרכז מצוייד בציוד שכולל סימולטורים מציאות מדומה המשמשים לאימון בניתוחים אנדוסקופים.

בשנת 2002- הוא מקבל את מנויו כמרצה בכיר באוניברסיטת תל אביב.

ד"ר סולד פירסם כמאה מאמרים בספרות הרפואית, בעיתונים יוקרתיים ופרקים בספרי כירורגיה.

העביר מאות הרצאות בכנסים רפואיים ברחבי העולם, כולל: ארה"ב, אירופה, סין והודו, והוא מוזמן פעמים רבות להדרכת סדנאות בכירורגיה ולנתח ניתוחי הדגמה בכל העולם.

מעניק השתלמויות לארצות מתפתחות, עד כה העביר השתלמות בת מספר חדשים למנתחים מהודו, סין, רומניה, פיליפינים, תורכיה, בולגריה, גואטמלה והרשות הפלסטינית.

יזם הקמת המרפאה לעובדים זרים בתל אביב בשנת 2000, המרפאה המשרתת את האוכלוסייה של  העובדים זרים חסרי ביטוח בריאות בהתנדבות, הוא עצמו מנתח מתנדב במרפאה הזו מאז ועד היום וכמו כן פעיל בעמותת רופאים לזכויות אדם.

ד"ר סולד עוסק גם בפיתוח של טכנולוגיות רפואיות מתקדמות. הוא יועץ ושותף פעיל בפיתוח לכמה חברות בישראל ובחו"ל, שותף לפיתוח מערכות וידאו רפואיות תלת מימדיות, מערכות של סימולטורים, התקן חדשני לחיבור מעיים, רובוטים ניתוחיים ועוד.

בשנת 2003- ייסד יחד עם שני מנתחים בכירים את המרכז הגדול לכירורגיה פרטית בתל אביב "אסיא מדיקל". זהו המיזם הוא הראשון מסוגו בארץ והוא מוביל את תחום הכירורגיה הפרטית מבחינת מספר הניתוחים והיקפים. לאחרונה הוקם במרכז זה גם מרכז לטיפול בהשמנת יתר.

תחומי טיפול:

ניתוחים זעיר-פולשניים (כירורגיה לפרוסקופית)


איזור:

תל-אביב והמרכז

קופות חולים:

כללית

חברות ביטוח:

פרטי

4.2/5 20 גולשים דירגו

מעוניינים לדרג את ד"ר עמיר סולד במדיקו? על מנת לייצר דירוג אמין ואיכותי של גולשים אשר שהו במרפאת ד"ר עמיר סולד רק מי שביקר במרפאה יוכל לבקש קישור ממזכירות המרפאה למילוי חוות דעת והפרטים יתפרסמו באתר הבריאות מדיקו רק לאחר אישור ובכפוף לאימות הפרטים ותקנון האתר.

למידע והתייעצות