כנס לקהל: ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים-כל האמת

מדיקו > כירורגיה פלסטית

מיטב מומחי האיגוד לכירורגיה פלסטית יספרו את כל האמת על על הזרקות, טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים. שני ושלישי 25-26 בנובמבר במלון הילטון תל אביב, החל מהשעה 17:00.

סקר שנערך ביוזמת האיגוד כדי לזהות מגמות, רצונות וטרנדים קבע: 45% מהישראלים בני 55 ומעלה מעוניינים לעשות ניתוח פלסטי בעפעפיים. 41% מהצעירים בישראל רוצים לעשות ניתוח פלסטי באף.
שוקלים לעבור ניתוח פלסטי או הליך אסתטי? הכניסה ללא תשלום

סקר שערך האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית קובע כי הציבור הישראלי הכי מעוניין לבצע ניתוח פלסטי למתיחת בטן או ניתוח פלסטי באף.

הסקר נערך כדי לזהות מגמות, רצונות וטרנדים בפלסטיקה בשנת 2019. המשתתפים בסקר נשאלו מהו הניתוח שהם הכי מעוניינים בו ומהתשובות עלה כי 42.7% מהישראלים רוצים לעשות ניתוח למתיחת הבטן, 30.4% היו מעדיפים ניתוח פלסטי באף, 23.1% היו בוחרים ניתוח פלסטי למתיחת פנים וכן 18.6% רוצים ניתוח פלסטי בעפעפיים.

הסקר נערך בקרב 506 משתתפים המהווים מדגם ארצי מייצג את האוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל באמצעות מכון IPSOS (איפסוס).

עוד עלה מהסקר כי 45% מהישראלים בני 55 ומעלה מעוניינים לעשות ניתוח פלסטי בעפעפיים, כ – 41% מהצעירים בישראל בני הגיל 18 ועד 24 היו רוצים לעשות ניתוח פלסטי באף, כ-31% מהנשים רוצות לעשות ניתוח פלסטי להרמת החזה, כ-30% מהנשים בישראל רוצות לעשות ניתוח פלסטי למתיחת פנים, כ-24% מהנשים רוצות לעשות ניתוח פלסטי להרמת עפעפיים, כ- 22% מהגברים רוצים לעשות ניתוח פלסטי לתיקון מראה החזה (גינקומסטיה), כ-20% מהנשים רוצות לעשות ניתוח פלסטי להגדלת החזה, כ- 12% מהגברים רוצים לעשות ניתוח פלסטי להצמדת האוזניים וכ-9% מהנשים רוצות לעשות ניתוח פלסטי להקטנת החזה.

חשוב לדעת כי ניתוח פלסטי יכול לחולל שינוי דרמטי במראה ולהעצים את תחושת הביטחון והאושר, אך יחד עם זאת יש לזכור שמדובר בהליך מורכב. לכל ניתוח יש גם סיכונים, תקופת החלמה וצורך במעקב.

יש לשים לב ולוודא שהרופא אצלו בחרתם לבצע את הניתוח הוא חבר באיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית. כך תבטיחו עצמכם שהרופא קיבל תואר הניתן על ידי משרד הבריאות, למד לנתח בהדרכת מומחים ותיקים ומתעדכן באופן קבוע בחידושי רפואה מדעיים.

אחרי עשורים בהם ניתוחים פלסטיים היו נפוצים בקרב נשים, ניכרת בשנים האחרונות עלייה דרמטית בביקוש לניתוחים מסוגים שונים בקרב גברים. עידן הרשתות החברתיות וצילומי הסלפי לצד שינוי מודל היופי הגברי, הן הסיבות לנסיקה של ניתוחים פלסטיים בקרב גברים.

מה נשים רוצות (עבור בן זוגן)? ומה גברים מעדיפים (עבור בנות זוגם)?

בסקר שנערך ביוזמת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, נשאלו המשתתפות והמשתתפים גם לגבי תיקונים שהיו יכולים בגופם של בנות ובני הזוג באמצעות ניתוח פלסטי, מתשובות המשתתפים עלתה תמונת מצב מעניינת מאוד, 38% מהנשים היו בוחרות לשנות את האף של בן זוגן, 36% מגברים היו בוחרים בשינוי של מתיחת בטן עבור בנות זוגם, 30% מהגברים היו בוחרים שבת זוגם תבצע הרמת חזה.

כ- 28% מהגברים אמרו כי היו בוחרים בהגדלת חזה לו יכלו לשנות משהו בגופן של בנות זוגם ומנגד כ 14% מהנשים הודו כי במידה ויכלו, הדבר הראשון שהיו משנות בגופם של בני זוגם היה להגדיל את איבר המין (הפין).

כ – 15% מהגברים היו מעדיפים שבנות זוגם יעשו ניתוח למתיחת פנים וגם כ – 11% מהנשים הודו כי גם הן היו בוחרות במתיחת פנים עבור בן זוגן.

כ-17% מהנשים היו מעדיפות שבני זוגן יעשו הרמת עפעפיים ואילו רק 7.2% מהגברים העדיפו לבחור בעפעפיים כאזור לטיפול עבור בנות זוגם.

רק כ-6% מהגברים בישראל היו רוצים שבנות זוגם, דווקא יקטינו את החזה וכ-9% מהנשים היו בוחרות בניתוח הצמדת אוזניים עבור בני זוגן כמו גם 7% מהנשים שהיו מעוניינות שהגברים שלצידן ישטיחו את החזה ויבצעו ניתוח גינקומסטיה שנועד לטפל בתופעה של מראה נשי לחזה גברי.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוא האיגוד המקצועי היחידי של ההסתדרות הרפואית בישראל אשר כולל בהכשרה שלו ובבחינות בכתב ובעל פה את תחום הרפואה האסתטית שאיננה כירורגית המהווה 25% מתכני ההתמחות.

האיגוד הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ-300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר.

הסקר נערך ביוזמת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, בקרב 506 משתתפים המהווים מדגם ארצי מייצג את האוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל באמצעות מכון IPSOS (איפסוס).

הממצאים לצורך כתבה זו עובדו על ידי נאוה עינבר, דוברת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. למשתתפים בסקר ניתנה האפשרות לבחור יותר מניתוח אחד ולכן הסיכום גדול ממאה אחוזים.

שוקלים לעבור ניתוח פלסטי או הליך אסתטי בעתיד? מומלץ לשמוע קודם את כל האמת ולקבל מידע חיוני, הירשמו עכשיו ללא תשלום לכנס ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים – כל האמת שיחל ביום שני ה – 25.11 בשעה 17:00 ביוזמת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות.

לפרטים נוספים והרשמה ללא תשלום לכנס לחצו כאן 

 


מערכת מדיקו
מדיקו הינו אתר בריאות מוביל אשר נועד לתת מידע עדכני ומקיף בתחום הבריאות לציבור הגולשים הישראלי זאת במטרה להוות צומת מרכזית המסייעת לגולשי האינטרנט בישראל בחיפוש המידע הרפואי ברשת וזאת בהתאם לתנאי השימוש באתר. במסגרת פעילות האתר, מדיקו מפעילה גם את תכני המילון הרפואי בוידאו בהנחיית פרופסור רפי קרסו. התוכן המוצג באתר מדיקו מוגן בזכויות יוצרים ואין לעשות בו שימוש ללא אישור מערכת האתר. לפניה למערכת האתר ניתן לפנות בכתובת: info@medico.co.il

תגובות