לחזור לעצמך: כל הטיפולים האסתטיים ללא ניתוח

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר לבנברג
השאירו פרטים או חייגו
077-2309330

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    טכנולוגיית לייזר, גלי רדיו, הזרקת חומרי מילוי או בוטוקס: כיום יש שפע של טיפולים ללא ניתוח על מנת להילחם בהזדקנות עור הפנים ולהעלים את הקמטים, על מנת לעשות סדר בבלגן, בדקנו עם ד"ר אלכס לבנברג, מנתח פלסטי מהאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מהם החידושים האחרונים בתחום 

    צפו בד"ר אלכס לבנברג מסביר על טיפולים אסתטיים ללא ניתוח

    במהלך השנים העור שלנו מזדקן כתוצאה מפגיעה בגמישותו עקב ירידה בכמות האלסטין הקולגן בעור, איבוד נפח של רקמת השומן וצניחת הרקמות, לפיכך, התוצאה הנראית לעין הינה שינוי מרקם, לעתים פיגמנטציה, קמטים ונימים בולטים.

    אז מי מאיתנו לא מכירה את זה, אנחנו מתעוררות בבוקר ופתאום רואות לנגד עינינו, שקיות מתחת לעיניים, או צניחה של איזור הלחיים ועור הפנים מראה את אותותיו ואנחנו מחליטות ללכת לייעוץ, ריכזנו עבור קוראות מדיקו את כל הטיפולים שחשוב שתכירו היטב.

    אשה מראה יופי אסתטיקה

    בשנים האחרונות אנו עדים לטכנולוגיות ושיטות מתקדמות שנכנסו לישראל לטיפול בפגמי עור, שיפורו והצערתו. בעזרת קרני לייזר ניתן להסיר גידולים עוריים, להעלים כתמי פיגמנטציה ונימים בולטים, להדק רקמות ולהתניע ייצור קולגן חדש.

    באמצעות שימוש בחומרי מילוי ניתן להחזיר את הנפח שאבד בפנים, להעלים קמטים ולמצק את העור, בעזרת טיפולי בוטוקס ניתן לעדן את מראה הפנים ולהעלים קמטי הבעה, ובעזרת ממריצי עור (Skin boosters) ניתן להחזיר לו את החוזק, הגמישות ואת הברק שאבדו.

    בוטוליניום טוקסין: בוטוקס או דיספורט:

    קמטי ההבעה, כשמם כן הם, מופיעים בעקבות כיווץ חוזר של השרירים בפנים. הקמטים מופיעים כשאנו מחייכים, כשאנו כועסים או מוטרדים.

    הכיווצים החוזרים במהלך השנים מייצרים את הקמטים שאנו רואים בגיל המבוגר.

    בשנים האחרונות גילתה הקהילה הרפואית כי הזרקת בוטוליניום טוקסין (בוטוקס או דיספורט) לפני התפתחות הקמטים יכולה למעשה למנוע את היווצרותם.

    הקביעה הזו הוכחה חד-משמעית באמצעות מחקר הנעשה בתאומות זהות, האחות קיבלה זריקות בוטוליניום באופן סדיר מגיל 25 באזורי המצח, בין הגבות ובצדי העיניים, והשנייה לא טופלה באופן סדיר.

    בגיל 38 התוצאה האסתטית הייתה ברורה: התאומה שקיבלה טיפול סדיר לא הופיעו קמטים בפנים, בעוד אחותה הלא-מטופלת הציגה ​את ה​קמטים ​הצפויים.

    המחקר הוכיח כי טיפול בבוטולינום טוקסין כבר בשנות העשרים או השלושים לחיים יביא להרפיית השרירים ה"מקמטים" ויעלה את הסיכוי לכך שעור הפנים ​יישאר חלק, צעיר ונטול קמטים גם בשנות הארבעים והחמישים לחיינו.

    יחד עם זאת, הבוטוקס לא נועד רק לטיפול מניעתי, אלא, לטיפול אסתטי, יעיל ביותר לקמטים באיזור המצח, זוויות העיניים, בין הגבות ואפילו ולעצב את קווי הפנים ולהפוך פנים מרובעות לפנים עגולות.

    זמן ההשפעה: בין 3-4 חודשים בהתאם למצב עור הפנים ועוביו.

    טווח מחירים: בין 800-1000 ש"ח לאיזור.

    חומרי מילוי: חומצה הילארונית או על בסיס חומרים נוספים  

    מטרת חומרי המילוי הינה לעדן את הקמטים בפנים ולהעניק נפח ועגלגלות לפנים, דבר המקנה למטופל מראה צעיר יותר ורענן יותר.

    כיום , חומרי המילוי לא נועדו למלא קמטים בלבד, אלא תפקידם להשיב לעור הפנים את הנפחים והמתאר שאפיין אותו בעבר.

    חומרי המילוי ברובם מורכבים מחומצות הילארוניות, אשר כיום מיוצרים בהנדסה גנטית כך שהחומרים אלו נקלטים בצורה אופטימלית בעור הפנים וכמעט ללא תופעות לוואי וסיבוכים.

    יש להקפיד לשאול את הרופא המטפל באיזה סוג של חומצה הילארונית הוא משתמש.

    בישראל מאושרות כיום מספר חומצות הילארוניות וביניהן: רסטילן , פרלן , סטילאז' , ג'ובדרם, טאוסיאל, בלוטרו.

    למדריכים בנושא "חומרי מילוי" הכוללים תמונות לפני ואחרי ומחירים

    למדריך על הזרקת סקין בוסטר הכולל מגוון שאלות ותשובות

    סקין בוסטר רסטילן

    המכנה המשותף בין כל חומצות ההילארוניות הוא ייצורן על ידי חברות גדולות ומוכרות ואף קיבלו אישורי FDA ו/או אישורי CE.

    יש לוודא כי חומר המילוי אותו הרופא בוחר להשתמש הינו מאושר גם על ידי משרד הבריאות.

    חשוב מאוד להקפיד ולא להתפתות להזרקה של חומרים לא מוכרים וזולים משמעותית .

    טווח מחירים: המחיר המקובל היום להזרקת מזרק של חומצה הילארונית נע בין 1,200-2,200 ₪ , עלות הטיפול תלויה בסוג החומר ומידת מומחיות וניסיונו של הרופא המטפל.

    זמן ההשפעה: של חומצה הילארונית נע בין 8 חודשים עד שנה ו-4 חודשים, יש להדגיש כי זמן ההשפעה של החומר תלוי במספר גורמים.

    בין היתר: מידת סמיכות החומר, מיקום ההזרקה ואף עור המטופל.

    עיצוב ועיבוי השפתיים באמצעות חומצה הילארונית: 

    מילוי שפתיים, הגדלה או עיבוי שפתיים הינו טיפול פופלארי ונפוץ ברפואה אסתטית .נשים וגברים המעוניינים לשפר את מראה השפתיים שלהם בצורה הטבעית ביותר.

    מדובר בהליך לא ניתוחי שתפקידו הקניית שפתיים בשרניות וחושניות, חשוב לציין כי הטיפול מתבצע בהתאמה לכל מטופל או מטופלת תוך בחירת החומר המתאים אשר נמצא בעור באופן טבעי ולכן הגוף מקבל אותם באופן חיובי מבלי ליצור תגובה או אלרגיה.

    למדריך "עיבוי ועיצוב שפתיים" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים וחומרי מילוי

    חומצה הילארונית בוטוקס

    עיבוי שפתיים אורך כעשרים דקות בלבד ולאחריו תיתכן נפיחות מקומית ואף בצקת בשפתיים. תופעות לוואי אלה חולפות לאחר מספר ימים ואז ניתן לראות את התוצאות ולהחליט אם יש צורך בעיבוי נוסף של השפתיים או ביצוע תיקונים.

    מומלץ למלא פחות ולהשלים את פעולת המילוי או לבצע הזרקה נוספת מאשר למלא יותר מדי את השפתיים בטיפול אחד. חשוב מאוד לשמור על מראה טבעי ופרופורציונאלי לפנים.

    ישנם חומרי מילוי המבוססים על קלציום כגון: רדיאס ,ייחודו של החומר הנדון , בהענקת נפח שנשאר לתקופה ארוכה יותר מחומי מילוי אחרים.

    לעתים אנו נשלב טיפול של חומצה הילארונית והזרקת בוטוקס, לרוב מומלץ להזריק בוטוקס קודם ולאחר שבועיים להשלים את הפעולה במילוי הקמטים באמצעות חומצה הילארונית לתוצאה אופטימלית.

    למדריך "חומר המילוי רדיאס – Radiesse" הכולל תמונות לפני ואחרי, מחירים וחומרי מילוי

    טיפולי לייזר עור

    מהם טיפולי לייזר וגלי רדיו להצערת עור הפנים?

    טיפולי לייזר הינם טיפולים המבוססים על לייזר CO2 המסוגלים להחליק את העור ולטשטש צלקות אקנה ואף להוריד פיגמנטציה, טיפולים אלו נעשים בהרדמה מקומית או טשטוש קל.

    זמן ההשפעה של הטיפולים להחלקת העור הינו למספר שנים וזאת בזכותו הטכנולוגיה החדשה אשר עליה מבוסס המכשיר.

    איך זה עובד?

    לייזר פרקציונלי (פילינג לייזר) גורם לחימום מקטעים בעומק הרקמה עם פרוק ויצירה מחודשת של רקמת עור. הוא מהווה תחליף לפילינג העמוק של פעם ויכול לגרום להצערת העור והחזרה של מראה העור בכ-10 שנים אחורה.

    מהם טיפולי RF (גלי רדיו) למיצוק העור?

    טיפולים אלו עוזרים למיצוק עור הפנים, לטשטוש צלקות אקנה וקמטים בפנים , הטיפולים אורכים כ-15 דקות בלבד, במרפאה ללא צורך בהרדמה, מומלץ לבצע 5 טיפולים ולאחר מכן מדי 6 חודשים טיפול אחד . הטיפולים האלו הם קלים ללא סימנים ויעילותן היא רבה ביותר.

    זמן ההשפעה של הטיפול בגלי רדיו הוא כ-6 חודשים ולאחר 6 חודשים יש לבצע טיפול אחד נוסף.

    טווח מחירים: 600-800 לטיפול בודד במסגרת סדרת טיפולים

    איך זה עובד?

    באמצעות גלי רדיו ניתן לגרום לחימום עמוק של הרקמה עם כיווץ והרמת הפנים והידוק העור. לאחר מספר טיפולים חוזרים, העור יראה מוצק, אחיד ובריא יותר.

    חימום עמוק של הרקמה על ידי גלי הרדיו גורם לשינוי במבנה הקולגן ולכיווץ מיידי של העור. לאורך זמן, שינויים אלו מזרזים בנייה של רקמת עור ורקמת חיבור חדשה וכך להצערת מראה הפנים והצוואר ולמתיחת הרקמה.

    כמו כן, ניתן לבצע טיפולים למיצוק העור בגוף ולטשטש סימני הצלוליט בהשפעה טובה הנמשכת למספר חודשים.


    ד"ר אלכס לבנברג
    כירורגיה פלסטית
    ד"ר אלכס לבנברג הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, מנתח פלסטי בכיר ומוערך בישראל ובעולם, לזכותו נרשמו במהלך העשורים האחרונים אלפי ניתוחים, הזרקות וטיפולים קוסמטיים מוצלחים, שביצע כמנתח פלסטי, בקרב לקוחות מרוצים. ד"ר לבנברג מקפיד בעבודתו על...

    להתייעצות עם ד"ר לבנברג
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2309330

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות