הדרך לפנים צעירות: הזרקות במקום ניתוחים

למידע והתייעצות

להתייעצות עם ד"ר צרפתי
השאירו פרטים או חייגו
077-2309315

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > אסתטיקה

    בישראל מתבצעות מדי שנה למעלה מ-150,000 הזרקות של חומרים שונים להצערת עור הפנים, ולאחרונה נכנסו לתחום טכניקות חדשות: הדגשת לחיים וקו לסת, עיצוב השפתיים, העלמת קמטים בזוויות הפה והעלמת קמטי הבעה במצח | יצאנו לבדוק עם ד"ר שלמה צרפתי לגבי שיטות ההזרקה השונות, סוגי החומרים ועל מידת השפעתם

    צפו בד"ר שלמה צרפתי מדגים הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי

    כיום, ישנן מספר טכניקות ופרוצדורות שניתן ליישם, על מנת להשיג את המטרה הנכספת של עור חלק ואחיד ללא קמטים. האפשרות של ניתוח פלסטי היא אפשרות אחת, המאופיינת ברמת ביצוע גבוהה ותוצאה קבועה, אך כוללת תופעות לוואי ואפשרות לסיבוכים שלאחר הניתוח ועלות גבוהה.

    הצערת העור באמצעות הזרקות מתבצעת על ידי הזרקת חומרים, המבצעים פעולה ביולוגית ייעודית כדוגמת הבוטוקס-בוטוליניום טוקסין או באמצעות חומרי מילוי, שתפקידם הוא פשוט למלא את אזור הקמטים וליצור מראה אחיד של פני העור. בחירת החומר המוזרק נעשית על ידי הרופא בתיאום עם המטופל, היות ונדרשת התאמה מקצועית.

    בשורות הבאות נפרט בפניכם את שיטות ההזרקה השונות, סוגי החומרים השונים ומידת ההשפעה שלהם על התוצאות.

    מהי הזרקת בוטוקס (בוטוליניום טוקסין)?

    הזרקת בוטוקס נועדה להעלמת קמטים באמצעות תהליך ביולוגי המתרחש על ידי רעלן טבעי שנקרא בוטוליניום. תהליך ההזרקה מבוצע במרפאה ואינו דורש הרדמה, אך בהחלט ניתן לבצע אלחוש מקומי על פי הצורך. תהליך ההזרקה מבוסס על סדרה של הזרקות תת עוריות זעירות באמצעות מחט דקיקה וזעירה, המיועדת להגיע למקומות הנדרשים ולהחליש את השרירים שגורמים להופעת הקמטים באזורי ההבעה בפנים.

    הזרקת בוטוקס למצח

    ד"ר שלמה צרפתי: "את תוצאות הטיפול ניתן לראות לאחר מספר ימים, ויש לחדש אותו בכל מספר חודשים, בדרך כלל 4-5 חודשים. הקפדה על תדירות הטיפול מייצרת ערך נצבר לאורך זמן, מה שמפחית את היקף הטיפול הנדרש לאורך הדרך. הזרקת בוטוקס הוא טיפול אידיאלי עבור נשים וגברים מגיל 40 ומעלה, הגיל בו מתחילה להישחק גמישות העור. הטיפול בטוח לחלוטין ומאפשר חזרה לפעילות מלאה באופן מיידי. תופעות לוואי אפשריות כוללות אדמומיות, שטפי דם קטנים וכאבי ראש".

    מהם חומרי מילוי (חומצות הילארוניות)?

    חומרי מילוי הוא מונח גג המתייחס לחומרים המבוססים על חומצה היאלרונית. חומצה זו קיימת בגוף באופן טבעי ברקמות המחברות בעור ובסחוס. בהתאם לכך, מדובר בטיפול בטוח לחלוטין, ללא תופעות לוואי וללא רגישות, וזאת גם אחת הסיבות לכך, שחומרי מילוי היא אחת הטכניקות השכיחה והנפוצה ביותר להצערת העור.

    חומרי מילוי משמשים גם לפיסול ועיצוב האף במקרה של ניתוחים המצריכים תיקונים חוזרים. במקרים אלה, מוזרקים חומרי המילוי בשקעים, בזוויות ובנטיות הנדרשות באף, ולעיתים משולבת גם הזרקת בוטוקס, המסייעת בהרמת קצה האף תוך שמירה על מראה טבעי והרמוני.

    הזרקת חומרי מילוי

    ד"ר שלמה צרפתי : "חומרי מילוי מיועדים למלא את הקמטים, לפסל ולעצב את האיזור המוזרק. הטיפול מבוצע במרפאה ללא הרדמה, אך ניתן בהחלט לבצע אלחוש מקומי. כיום מגיעים חומרי המילוי עם מרכיב לידוקאין, חומר אלחוש, המסייע להפחית מתחושת הכאב. השימוש בחומרי מילוי מתאים בעיקר לקמטים הנוצרים בשליש התחתון של הפנים, באזור השפתיים, הסנטר והאף, ומאפשרים פיסול והגדלת נפח בלחיים שקועות או באזורים שאיבדו נפח כתוצאה מגיל, ירידה במשקל או הבעה".

    קיימים מספר חומרים פופולאריים ובטוחים, המבוססים על החומצה ההיאלרונית:

    סטילג'   STYLAGE

    סטילאז' Stylage

    למדריך "חומר המילוי סטילאז’ – Stylage" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    סטילג'  STYLAGE הינו אחד המותגים המוכרים להזרקת חומרי מילוי המשלבים בין חומצה היאלרונית מצולבת ובין אנטי אוקסידנט הנקרא מניטול. חומרים אלו משולבים גם עם הלידוקאן, שכאמור מיועד לאלחש ולהפחית את כאב ההזרקה. חומרי הסטילג' מבוססים על טכנולוגיה חדשנית, המיושמת במעבדות Vivacy בצרפת, ומאפשרת ייצור חומרי מילוי בטוחים ואפקטיביים, המאפשרים תוצאה מיידית וטבעית, הנשמרת לאורך שנה שלמה.

    חומרי הסטילג' מוצעים ב-6 רמות של סמיכות, החל מעדין וכלה בסמיך ביותר, ועל הגורם המקצועי המטפל לקבל החלטה לגבי הרמה המיטבית עבור המטופל הספציפי בהתאם לאיזור ההזרקה וסוג הקמט בו אנו מטפלים.

    טאוסיאל  TEOSYAL

    טאוסיאל חומר מילוי אריזה

    למדריך "חומר המילוי טאוסיאל – Teosyal" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    טאוסיאל הוא חומר מילוי, מבוסס חומצה היאלרונית שאיננה ממקור חי, ומותאמת במיוחד לגוף האדם. בטאוסיאל קיים ריכוז גבוה של חומצה היאלרונית בתוספת כמויות מזעריות של פרוטאין ובקטריות של אנדו טוקסין, מה שהופך אותו לאחד מחומרי המילוי הטהורים ביותר.

    אחד היתרונות הבולטים של הטאוסיאל, מבוסס על רמת התאמה יוצאת דופן לרקמות העור של המטופל, ושילוב מושלם בתוך רקמת העור באופן שמקטין את ההסתברות לתופעות לוואי כדוגמת בצקת ואדמומיות. הטיפול נחשב ליעיל מאוד ואפילו אופטימלי ומעניק תוצאות מיידיות בעלות עמידות לפרק זמן של עד 6 חודשים. הטאוסיאל מגיע ב-7 רמות סמיכות, וגם במקרה זה, על הרופא להתאים את רמת הסמיכות למאפייני המטופל הספציפי.

    חומרים נוספים בהם נעשה שימוש, כוללים את ג'ובידרם אולטרה (Juvaderm)רדיאס (Radiesse)

    למדריך "חומר המילוי ג’ובידרם – Juvederm" הכולל תמונות לפני ואחרי ומחירים

    כל הטיפולים והחומרים שפורטו לעיל, הם בטוחים, אינם פולשניים, בעלי תופעות לוואי זניחות וחולפות, ומאפשרים חזרה מיידית לשגרה ולפעילות מלאה לאחר הטיפול.


    ד"ר שלמה צרפתי
    אף אוזן גרון
    ד"ר שלמה צרפתי מומחה למחלות א.א.ג. ומנתח מומחה לניתוחים אנדוסקופים של הסינוסים אף עם בעיות נשימה קשות, ניתוחי אף קוסמטיים ומשולבים מכל הסוגים, ניתוחים אסתטיים עם בעיות מבנה מורכבות וניתוחים כושלים. הניתוחים הכירורגיים, הפלסטיים והניתוחים...

    להתייעצות עם ד"ר צרפתי
    השאירו פרטים או חייגו
    077-2309315

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות