ד"ר יוסף לייטנר
Verified

ד"ר יוסף לייטנר

כירורגיה אורתופדית

דרך אלי הורוביץ 12, כפר סבא 077-7296699
077-7296699 My Website
39 גולשים דירגו
3.8

ד"ר יוסף לייטנר הינו מומחה לכירורגיה אורתופדית מעל 20 שנה, בהם ניהל כעשר שנים את היחידה לניתוחי עמוד שדרה בבית חולים מאיר. כמו כן, כיהן כנשיא האיגוד הישראלי לעמוד שדרה.

במשך שנים רבות עסק ד"ר יוסף לייטנר בתחום מחלות וניתוחים אונקולוגיים של עמוד השדרה ואף כתב את הקוד לניתוחים אלו עבור משרד הבריאות.

בנוסף עמד ד"ר לייטנר בראש הוועדה להצטיידות מכשור מתקדם לניתוחי גב עבור כל בתי החולים של קופת חולים כללית במשך שמונה שנים.

במהלך השנים ביצע ד"ר לייטנר אלפי ניתוחי גב בישראל וברחבי העולם ובהזדמנויות שונות בסין, שם לימד והכשיר את הרופאים המקומיים על בעיות מורכבות בעמוד השדרה וניתוחי גב שונים.

ד"ר לייטנר הינו מחלוצי השימוש ברובוט לניתוחי עמוד שדרה והראשון שהכניס את מערכת הניווט לניתוח עמוד שדרה לבתי החולים הציבוריים.

בנוסף ד"ר יוסף לייטנר ממונה גם כמומחה מוסכם מטעם בתי המשפט ונותן חוות דעת לכלל הנפגעים, כולל נפגעי עבודה, פצועי צהל וכוחות הביטחון בתביעות כנגד משרד הביטחון וכן תביעות כנגד חברות ביטוח פרטיות בתחום פגיעות עמוד שדרה מותני או פגיעה בעמוד שדרה צווארי.

תחומי טיפול:

בעיות גב: עקמת (בעיקר אצל ילדים), בעיות גב תחתון, פריצות דיסק, כאבי גב, היצרות תעלת עמוד השדרה וקשיים בהליכה.
בעיות צוואר: פריצות דיסק צוואריות, כאבי צוואר והפרעות נוירולוגיות הקשורות לבעיות צוואר ועוד


איזור:

השרון

קופות חולים:

כללית, מאוחדת

חברות ביטוח:

מגדל, הפניקס, מנורה, כלל, הראל, איילון, ביטוח ישיר, דקלה, AIG, הכשרה, אליהו, פרטי

3.8/5 39 גולשים דירגו

מעוניינים לדרג את ד"ר יוסף לייטנר במדיקו? על מנת לייצר דירוג אמין ואיכותי של גולשים אשר שהו במרפאת ד"ר יוסף לייטנר רק מי שביקר במרפאה יוכל לבקש קישור ממזכירות המרפאה למילוי חוות דעת והפרטים יתפרסמו באתר הבריאות מדיקו רק לאחר אישור ובכפוף לאימות הפרטים ותקנון האתר.

היצרות תעלת עמוד השדרה: המילון הרפואי
היצרות תעלת עמוד השדרה: המילון הרפואי
למידע והתייעצות